Colaborare

REGULAMENTUL PREZENTARII PRODUSELOR NOI ÎN SISTEMUL COMERCIAL DRAGAN GROUP RETAIL

 

                    Prezentul regulament este perceput pentru Furnizori.

 

1.      Înregistrarea ofertei comerciale.

Oferta este prezentata de furnizor, in format electronic si in original cu stampila umeda a acestuia, prin completarea Specificatiei de listare si delistare a produselor (Anexa N2 la contract). Aceasta fiind înregistrată de către receptionist, în Jurnalul inregistrarii propunerilor pentru produse noi. După înregistrare, propunerea comercială este analizată în termen de până la 45 zile de la data inregistrarii acesteia.

2.     Analiza ofertei.

Managerul de categorie analizeaza oferta in conformitate cu criteriile adoptate in companie. Este analizata posibilitatea listarii de articole din oferta comerciala a furnizorului precum si delistarea altor articole active din baza de date. Produsele din specificatie trebuie sa fie prezentate ca mostre in maxim 5 zile calendaristice de la data prezentarii specificatiei. Spre analiza se prezinta toata gama de produse care se doreste a fi listate.

3.     Analiza propunerii listării de către Comitetul de Sortiment.

Comitetul de Sortiment se intruneste în fiecăre zi de joi în intervalul de la 16:00 – 18:00. Sunt analizate toate propunerele de listare si excludere (delistare) din sortiment a fiecărui manager de categorie cu prezentarea obligatorie a mostrelor. Rodusele se analizeaza dupa urmatoarele criterii:

a.     criterii economice:

-         Nivelul de pret al produsului

-          Analiza si rolul categoriei

-         numar SKU

b.      proprietatile organoleptice ale produselor:

-         Aspectul general al produsului (designul si culoarea ambalajelor)

-         Culoarea si mirosul produselor

-          Proprietatile gustative (pentru produsele alimentare)

Vor fi controlate: posibilitatea de scanare, integritatea codului de bara, corectitudinea denumirii, tipul ambalajului, greutatea produsului etc. Drept rezultat al analizei Comitetului de Sortiment va fi protocolul (Anexa 5). Prin care se decide listarea si delistarea produselor respective. Managerul de categorie anuntă furnizorul despre decizia referitoare la propunerea comercială.

 

In cazul in care apare necesitatea in extinderea sau modificarea gamei curente de produse sau daca conditiile comerciale ale Furnizorilor noi sunt mai avantajoase pentru Companie fata de conditiile altor Furnizori, in termen de 45 de zile lucratoare de la primirea ofertei comerciale cu documentele si probele mentionate mai sus, Compania informeaza ( prin telefon sau e-mail) Furnizorul cu privire la acceptul sau refuzul  incheierii Contractului de livrare cu acesta.


4.Crearea Fisei produsului în sistem.

Fiecare listare de produse noi în matricea oficială a companiei nu poate fi efectuata decît în cazul delistării a aceluasi număr de articole,

 

Fiecare articol nou va fi listat în formă TEST pe o perioadă maximă de 30 zile in 3 magazine.

Aceasta prevede ca fișa produsului nou să fie activă în sistemul comercial doar pe o perioadă de 30 zile. Decizia de listare definitivă în matricea comercială va fi luată după analiza vînzărilor test de către managerul de categorie și Directorul Comercial.

 

5.      Analiza indicilor produselor noi.

Analiza este efectuată de managerul de categorie si este obligatorie. Ea va fi efectuată conform următorilor indici:

a.       Vînzările pe SKU;

b.     Venitul pe SKU;

Rezultatul acestei analize va fi factorul decisiv pentru decizia delistării articolului
to top